למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים



ניהול תביעה מול ביטוח לאומי

טיפים לניהול תביעה מול בטוח לאומי

ישנה דעה קדומה על ביטוח לאומי לפיה הם "בכוונה" לא משלמים.
מניסיוננו אין זה כך, היום בטוח לאומי נגיש מאוד, כל הטפסים נמצאים באתר, ישנה עזרה להגשת הטפסים
בחינם במוסד עצמו ולכן בחלק מהתביעות שווה מאוד לנסות ולהגיש את התביעה לבד.

נכון שבמקרים בהן התביעות מורכבות בהן צריך לאסוף מספר ליקויים, צריך חוו"ד משפטיות, לאסוף מסמכים רפואיים ולעמוד בוועדות נכון יהיה לקבל ליווי מיקצועי.

כמה טיפים:

1) לדעת מה אני רוצה מביטוח לאומי, הרבה פעמים אנחנו יודעים ש"קרה לנו משהו" נפגענו, נחבלנו, חלינו, אבל לא יודעים מה אנחנו רוצים. לכן לחדד לעצמנו מה תכלית התביעה.

2) אם זה קרה מהעבודה או בעבודה להגיש דמי פגיעה ואת תביעת הנכות יהיה נכון להגיש מאוחר יותר ורק לאחר שתתגבש המגבלה. לא פעם בשל העובדה כי המגבלה גרמה לנו לא לעבוד אנו לחוצים להגיש ולקבל כסף, אבל בעצם לא התגבשה מגבלה וכדאי לחכות.

3) לא כל נפילה או כל בעיה רפואית מזכה אותנו בכסף, לשים לב כי לביטוח לאומי יש סף שממנו ואילך רק ניתן להתחיל לקבל. לבדוק בספר הליקויים כמה אחוזים הפגיעה שלנו שווה והאם עברנו את הסף.

4) ישנן תביעות פשוטות כמו מילואים, שירותים מיוחדים, נכות לחולים אונקולוגים, דמי לידה וכך הלאה שהן כל כך מובהקות וכדאי להגיש אותן לבד דרך האתר המכוון, זה קל ופשוט ויחסוך לכם כסף רב.

5) חשוב לבחור רופא לחוו"ד אשר מצוי ובקיא בספר הליקויים של ביטוח לאומי וידע לרשום את מירב הליקויים העולים מהבעיה הרפואית ממנה סובלים.

6) נכון שהמלצנו לנסות לבד, אבל ישנם כמה תביעות בהן אל תוותרו על יעוץ עם עורך דין מומחה, היות ואלו מקרים מורכבים ודורשים ידע ומקצוענות בטיפול :

תאונות עבודה – זהו אירוע חד פעמי ופתאומי שקרה לעובד תוך כדי עבודתו ועקב עבודתו, ויכול להיות גם בדרך לעבודה או מהעבודה.

מחלות מקצוע – היא מחלה הנמצאת ברשימת מחלות מוגדרת אשר קבועות בתקנות של ביטוח לאומי ואם הנפגע לוקה בה הוא יהיה זכאי לקצבת נכות .

מיקרוטראומה – מחלה שנוצרה בעקבות פגיעות זעירות בשל תנאי עבודה, לאורך זמן הפגיעה הופכת משמעותית ומתגבשת לכדי פגיעה .

 

אנו כאן לסייע ולעזור במילוי הטפסים, באיסוף חומר רפואי, הפנייה לטובי הרופאים לחוו"ד בהכנת הבקשה לביטוח לאומי בצורה נכונה בכדי שתאושר.

התשלום יבוצע רק על הכנת התביעה. אנו לא גובים מהקצבה שהשגנו ללקוח!

עוד בנושא שיכול לעניין אותך

טיפולים מחליפי ניתוח

טיפולים מחליפי ניתוח עם התקדמות הטכנולוגיה ורתימת טכנולוגיות מתקדמות לענף הרפואה התווספו טיפולים אשר יכולים להחליף ניתוח פולשני. כולנו מכירים את הרנטגן,...

טכנולוגיות ופיתוחים חדשים

טכנולוגיות מתקדמות ברפואה שתי מגמות עיקריות ניתן לראות בשנים האחרונות בפיתוחים הטכנולוגיים. מגמה אחת – פיתוחים לרפואה מונעת  ומגמה נוספת פיתוחים טכנולוגיים בהנדסה...

חדשות בביטוחי בריאות וסיעוד

חדשות בביטוחי בריאות רפורמה בביטוחי הבריאות מיוני 2016 שוק ביטוחי הבריאות בישראל הינו שוק המגלגל כסף רב והוא הפך מוצר בסיסי בכל בית...

עצות לניהול תביעה מול חברת הביטוח

תרופות מיוחדות

עולם הרפואה מתפתח במהירות, כל חודש יוצאות תרופות חדשות ואם לא חדשות הרי שמתגלה פריצת דרך בתרופה שפותחה למחלה מסוימת...

חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים