למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים



אודות

נתיבי מרפא הינה חברה המובילה בהתאמת ההתמחות הייחודית של הרופא לבעיה הרפואית שלך

 
נתיבי מרפא הינה חברה בבעלות פרטית,שהוקמה בשנת 2004 ומטרתה לסייע לנתב את החולים לרופאים הטובים ביותר בהתאם לסוג הבעיה המיוחדת, במהירות וביעילות.
הידע הייחודי שנתיבי מרפא מספק, מתבסס על שנים רבות של איסוף מידע שיטתי, בסיוע אנשי מקצוע רבים מתוך מנגנוני הבריאות, הכרות בהתמחויות רפואיות מיוחדות של הרופאים, מרפאות ובתי חולים בכל תחומי הרפואה.
המידע מתעדכן כל הזמן וממופה על פי מגוון פרמטרים מוגדרים, על מנת שניתן יהיה לשלוף אותו עבור הלקוח – במהירות ובדייקנות – ברגע בו הוא זקוק לו ביותר, זאת לצד שיקוף הזכויות מהגורמים השונים.
היום – לאחר שנים של ניתוב והכוונת אלפי לקוחות, ממוקמת נתיבי מרפא בצומת מרכזית ומכאן יכולתה לסייע לחולים מול מערכת הבריאות הגדולה והמורכבת, בשירות ייחודי ויוצא דופן, המוגש בשילוב רגישות ומסירות שאין לה תחליף.

קצת על שחר

נולדתי בקיבוץ מנרה היפיפה שבצפון.
אחרי שהשתחררתי מהצבא וחיפשתי את דרכי קסם לי עולם הביטוח, תחום רחב שנוגע בכל צד של חיינו, באותה העת בחרתי ללמוד את תחום האלמנטרי ועברתי את בחינות משרד האוצר בהצלחה.
 
בשנת 1998 ואחרי שנים של התמקצעות בביטוח אלמנטרי, החיים גלגלו אותי לתחום חדש, קסום ומיוחד שהיה אז בחיתוליו – תחום ביטוחי הבריאות, כאשר לשמחתי, מוניתי למנהלת מחלקת תביעות בריאות פרט בחברת הפניקס הישראלי.
שם נטלתי חלק במגוון רחב של תפקידים הכלל בין היתר הכרת מערכת הבריאות בישראל, הפרטית והציבורית, הכרת הזכאות בפוליסות הבריאות של כל חברות הביטוח, כולל פוליסות סיעוד, מחלות קשות  וכו'. ובמקביל  הכרה מקרוב את טובי הרופאים מומחים בעלי המיומנות והידע הכי מיוחד בארץ ובטכנולוגיות מתקדמות ופורצי הדרך.
זכיתי להיות הכתובת למאות בקשות לניתוב והכוונה לרופאים לניתוחים ויועצים בכל תחומי הרפואה, וכן לכתובת לאלפי שאלות ובקשות לעזרה ומימוש מפוליסות הבריאות.
גילתי כי אין תחושת סיפוק גדולה יותר מלעטוף את החולה בפתרון שיכלול מציאת רופא וכיסוי ביטוחי לכך, ואלו היו הרגעים שגיבשו בליבי את ההחלטה להקים את נתיבי מרפא.
 בשנת 2004 הגשמתי חלום זה והקמתי את נתיבי מרפא שהינה החברה המובילה בהכוונת חולים לטובי המומחים לצד הטיפול  בתביעה אל מול חברות הביטוח.
אני מודה לאל שהיום – לאחר שנים של ניתוב והכוונת אלפי לקוחות, וטיפול בעשרות תביעות בריאות וסיעוד ממוקמת נתיבי מרפא בצומת מרכזית בה בנוסף להכוונת חולים אנו נותנים שירותים מגוונים ללקוחות פרטיים, לסוכני ביטוח, עורכי דין, מרפאות מומחים, חברות תרופות, חברות ציוד רפואי בטיפול בתביעות בריאות מול חברות הביטוח שכולל תביעות ניתוחים, תרופות מיוחדות, סיעוד, אמבולטורי, מחלות קשות וכן הלאה.
סיימתי בהצטיינות תואר ראשון LL.B  במשפטים והיום אני עורכת דין המתמחה בדיני נזיקין וביטוח.
אני מייחלת להרחיב את הייעוציים והטיפול הייחודי ויוצא הדופן ללקוחותינו הרבים במסירות ומקצוענות .

אני מאמין שלי...

אנחנו נביא את כל ידיעותינו, ניסיוננו וקשרינו המקצועיים
ואתה את התְּפִלָּה

אפשר בלחש או בקול
אפשר בְּכָל שָׂפָה

אולם אנחנו מאמינים
כי דבר לא ישווה לכוח אֲמִירָתָהּ

" וּבְטוּבוֹ מְחַדֵּשׁ בְּכָל יוֹם תָּמִיד מַעֲשֵׁה בְרֵאשִׁית."
(ברכת "יוצר האור" בתפילה)

צולם על ידי מיכאל כץ

הופעות במדיה

שחר מתארחת בתוכנית "חיים טוב"
חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים